Linki Sponsorowane w Google. Czym są?
Korzystając z Wikipedii dowiadujemy się, że linki sponsorowane w Google to:
Link sponsorowany – reklama w postaci najczęściej tekstu. Jest jedną z form reklamy internetowej. Wyświetlana nad wynikami wyszukiwania (maksymalnie 3 pozycje) oraz po jednej ze stron (najczęściej po prawej – maksymalnie 8 pozycji). Linki sponsorowane są wywoływane po frazach kluczowych w odpowiednim kontekście, wpisywanych do wyszukiwarki, co zwiększa ich skuteczność i dopasowanie przekazu do odbiorcy. Linki sponsorowane wykorzystują przyjazny reklamodawcom sposób rozliczenia działa reklamowych. Opłata pobierana jest wyłącznie za wejście przez użytkownika na docelową stronę internetową, a w związku z tym reklamodawca płaci wyłącznie za efekt (CPC – Cost per click).
Linki sponsorowane posiadają przewagę nad innymi formami reklamy w Internecie. Do głównych zalet zalicza się:
-
Trafność – dotarcie do osób poszukujących danego produktu lub usługi
-
Szybkość – linki sponsorowane widoczne są w wyszukiwarce internetowej zaraz po utworzeniu kampanii
-
Mierzalność – możliwość uzyskania szczegółowych danych statystycznych dotyczących skuteczności działań
-
Elastyczność – reklamodawca ma możliwość dokonywania zmian w prowadzonych kampaniach, których efekt widoczny jest natychmiast
-
Efektywność – rozliczenie wyłącznie za przejście użytkownika na stronę internetową.
Czy miałeś kiedyś takie przemyślenia?
„Wydałem pieniądze na stworzenie strony internetowej a teraz prawie nikt jej nie odwiedza. Nie mam z niej żadnej korzyści”
„Dlaczego moja konkurencja świetnie sobie radzi, a ich sprzedaż przez Internet ciągle się zwiększa?”
„Zapłaciłem za banery reklamowe i mailing, które miały sprzedawać moje usługi, ale nadal mało, kto wchodził na stronę i cokolwiek kupuje.”
„Chciałbym pozyskać więcej klientów, ale wszystkie te reklamy są takie drogie”
Czy znasz te problemy?
Poświęć kilka minut na przeczytanie naszego artykułu a poznasz niezwykle skuteczny i tani sposób na rozwiązanie wszystkich powyższych problemów. Linki sponsorowane to atrakcyjny sposób na dotarcie do wielu nowych klientów.
Dlaczego warto inwestować w tą formą reklamy?
Oto najważniejsze cechy, które odróżniają naszą ofertę od reszty narzędzi marketingowych:
- Klienci szukają Ciebie a nie Ty klientów. Reklamę skierujemy TYLKO do osób które szukają Twoich produktów czy usług .
- Dotrzesz do każdego potencjalnego klienta. Z wyszukiwarki Google korzysta w Polsce ponad 87% internautów – najczęściej gdy szukają potrzebnych im produktów i usług.
- Reklamy nie są natrętne. Zamiast zamykać zasłaniające treść banery i wyskakujące okna klienci widzą pojawiają się tuż obok wyników wyszukiwania Twoje oferty.
- Na bieżąco możesz śledzić przebieg kampanii. Dzięki profesjonalnym statystykom zobaczysz ilu klientów wchodzi na stronę oraz jakich produktów szukają.
- Zawsze Cię na nią stać. Sam ustalasz ile chcesz wydać miesięcznie na reklamę i jak wielu klientów skierować na swoją stronę.
- Dajemy Ci gwarancję, że ustalona liczba osób wejdzie na stronę i zapozna się z ofertą, tylko za tych klientów zapłacisz.
Oto przykład statystyk:
Oto przykładowa statystyka ilości odwiedzin dla jednej ze stron, którą aktualnie reklamujemy. Jak łatwo zauważyć od dnia 12.04.2018r. ilość wejść na stronę wzrosła i osiągnęła podwójny, a w niektóre dni potrójny wzrost w stosunku do dni, gdy reklamy nie było.
Pomyśl tylko jak bardzo możesz zwiększyć swoją sprzedaż i zyski, jeżeli na Twojej stronie zamiast 50 pojawi się 100 lub 200 osób miesięcznie. Jeśli nawet tylko kilka procent odwiedzających zdecyduje się na zakup lub kontakt to i tak będziesz miał dziesiątki nowych klientów w każdym miesiącu.
Jeśli temat Cię zainteresował i już dzisiaj chcesz skorzystać z naszej propozycji?
Jeżeli do tej pory nie zainteresowałeś się jak dużo osób odwiedza Twoją stronę to powinieneś to jak najszybciej zmienić. Jeśli chcesz abyśmy Ci w tym pomogli jeszcze dzisiaj skontaktuj się z nami. Całkiem bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań założymy na Twojej stronie profesjonalne statystyki oraz pokażemy w jaki sposób interpretować prezentowane tam informacje.
Dzięki temu będziesz doskonale zorientowany ile osób dziennie odwiedza Twoją witrynę, w jaki sposób trafiają na Twoją stronę, ile czasu na niej spędzają, które podstrony są najczęściej oglądane, oraz wiele wiele innych informacji, które trudno by tu było nawet wymienić.
Jest to potężne narzędzie, zupełnie bezpłatnie dostępne również dla Ciebie.