Copywriting

Copywriting dla biur rachunkowych.

Copywriting dla biur rachunkowych to nowa usługa, którą od września oferujemy wybranej grupie naszych klientów, czyli biurom rachunkowym. Czemu akurat biura rachunkowe?

Permanentny brak czasu jaki dotyka naszych klientów oraz nieustanne zmiany w prawie podatkowym zainspirował nas do podjęcia próby pisania materiałów, które mogą posłużyć promocji „naszych biur rachunkowych”. Zachęcić obecnych klientów do szerszego spojrzenia na sprawy związane z prawem podatkowym jak i pracą wykonywaną w ich imieniu przez biura. Jednocześnie regularnie publikowane wpisy będą mogły zainspirować potencjalnych klientów do skorzystania z usług biura.

A zatem czym jest copywriting? Cytując najbardziej popularną encyklopedię (Wikipedię) możemy napisać:

Copywriting (ang.) – pisanie tekstów do publikacji i sloganów reklamowych.
Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów telewizyjnych, radiowych, kreacji internetowych (jak np. bannery) oraz teksty dla stron internetowych, broszur reklamowych, ulotek itd. Copywriter powinien znać potrzeby konsumentów oraz ich zachowania, sztukę perswazji i cechować się zarówno oryginalnością, jak i pomysłowością.
Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.

Dodatkowo, w ramach pisanie tekstów, oferujemy dodawania napisanych tekstów do mediów społecznościowych.

Jeśli nasza propozycja zainspirowała Państwa, zachęcamy do dalszego kontaktu.

Pozdrawiam cały świat i wszystkich potencjalnych klientów! 🙂
wawerski.pl